گیفت کارت رادیو جوان

خرید گیفت کارت رادیو جوان از سایت معتبر

گیفت کارت رادیو جوان

خرید گیفت کارت رادیو جوان از سایت معتبر

اشتراک پرمیوم رادیو جوان چیست؟

Radiojavan یک برنامه مهیج امروزی است که تمام موسیقی های مورد علاقه و ویدیوهای عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از آنجایی که این برنامه به صورت رایگان در دسترس عموم است. اگر شما، کاربر، ویژگی های بیشتری نسبت به برنامه پریمیوم رادیو جوان می خواهید، باید از یک حساب RG پریمیوم استفاده کنید. 

رادیو جوان و اکانت پرمیوم آن 

رادیو جوان بزرگترین و محبوب ترین سایت و نرم افزار پخش موزیک ایرانی می باشد. این وبسایت آثار صوتی و تصویری هنرمندان عرصه موسیقی را منتشر می کند. استفاده از رادیو جوان رایگان است، اما اشتراک پریمیوم آن به نام RJ Premium مزایای زیادی برای حساب شما ایجاد می کند، مهمترین مزیت آن خلاص شدن از شر تبلیغات مزاحم هنگام استفاده و گوش دادن به موسیقی است. دیگر هیچ تبلیغی در وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه خود دریافت نخواهید کرد، آهنگ‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا در دسترس شما قرار خواهند گرفت. کاربران iOS با ویژگی Chromecast همچنین می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را از طریق Chromecast و تلویزیون پخش کنند یا موسیقی پخش شده با RJ Pulse را شناسایی کنند. اشتراک های رادیویی جوان  در والاها همیشه ماهانه و سالانه با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس شما است.

جهت آموزش ساخت اکانت رادیو جوان اینجا کلیک کنید. 

مزایای خرید اشتراک RadioJavan Premium چیست؟

  • بدون تبلیغات آزاردهنده هنگام گوش دادن به موسیقی
  • رد نامحدود آهنگ و موزیک ویدیو
  • امکان دانلود آهنگ و موزیک ویدیو با بالاترین کیفیت
  • امکان پخش آهنگ با بالاترین کیفیت
  • امکان پخش موزیک به صورت آفلاین و بدون اینترنت

با یک حساب RG Premium، می توانید از آهنگ های مورد علاقه خود بدون هیچ تبلیغاتی لذت ببرید.

همچنین می توانید تمامی آهنگ ها و پادکست ها را با بالاترین کیفیت و همگام مشاهده کنید.

Chromecast (iOS) یکی دیگر از ویژگی های RG ممتاز است که به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را در تلویزیون پخش کنید.

4. یکی دیگر از ویژگی های اکانت RJ Pluse Premium RJ (EOS) است که با آن می توانید آهنگ های ناشناس که در حال حاضر در محیط شما در حال پخش هستند را شناسایی کنید.

برای آنکه به ویژگی ها و مزایای اشتراک پرمیوم رادیو جوان دسترسی داشته باشید باید نسبت به خرید آن از سایت ها معتبر اقدام کنید. خوشبختانه یکی از سایت هایی که شما با خیال راحت می توانید نسبت به خرید اشتراک پرمیوم رادیو جوان اقدام کنید سایت والاها سیاره گیمران است. اشتراک های پرمیوم رادیو جوان به صورت یک ماهه - 3 ماهه و 6 ماهه و خرید اکانت یک ساله رادیو جوان در اختیار کاربران است که می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید هر یک اقدام کنند. 

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد